کد خبر 341855
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: پرسپولیس بعد از گل اول می‌توانست دو گل دیگر به ما بزند.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا میلاد امام رضا(ع) را تبریک می‌گویم و امیدوارم از بازی امروز لذت برده باشید.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس بدشانس بود و شما هم با خوش شانسی پیروز شدید، گفت: اولین چیزی که باید بگویم تشکر از هر دو تیم است زیرا دوست نداشتند بازی به حاشیه برود و معمولا بازی این دو تیم حاشیه‌دار می‌شد اما خوشبختانه در این بازی ما و پرسپولیس اخلاق را نباختیم. در نیمه اول مطالبی که به بازیکنان گفتیم انجام ندادند به خصوص مدافعان وسط ما که پرسپولیس می‌توانست گل دوم و سوم را هم بزند. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از دقیقه 60 کار را در دست گرفتیم و در همان دقایق هم پرسپولیس می‌توانست گلزنی کند.

وی ادامه داد: تعویض‌هایمان هجومی بود و به بازیکنانم گفتم اگر سه گل هم بخوریم نباید از شخصیت هجومی تیم کم کنیم و از شانس‌های گل‌مان به بهترین شکل استفاده کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه نشان داد که تیم بزرگی دارد و رقابت بین قهرمانی با استقلال را می‌داند، گفت: من تا همین الان جدول را نگاه نکرده‌ام و نمی‌دانم کدام تیم دوم است یا سوم، تیم من در این فصل تغییرات زیادی داشته و تلاشم این بود که تیم شخصیت پیدا کند و فوتبال زیبایی بازی کند. ما شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم و امیدوارم تا آخر مسابقات این شرایط را داشته باشیم و در نیم فصل به جدول فکر می‌کنم تا به قهرمانی فکر کنم. هدفم چیز دیگری است و می‌خواهم تیمم را آسیایی کنم اما انشالله که قهرمان شویم.

خطیبی در مورد اینکه داور در یک صحنه باید به سود تراکتورسازی پنالتی می‌گرفت یا نه، گفت: تاکنون در مورد داوری حرف نزده‌ام اما یک مقدار صالحی بازی را اداره کرد و برخی خطا‌ها را نمی‌گرفت و بازیکنانم عصبی می‌شدند ولی اصلا بحث پنالتی نبود.

سرمربی تراکتورسازی در مورد دلیل کاهش تماشاگران این تیم ، گفت: سوال خوبی پرسیدید و از تماشاگران تشکر می‌کنم که برخی از آنها از دو روز پیش به تهران آمدند و خدا را شکر که آنها دست پر تبریز برمی‌گردند ولی باید مشکل‌مان در تبریز حل شود آنها سختی می‌کشند و باید با نظمی و شهریاری صحبت کنم که تماشاگران‌مان را از دست ندهیم زیرا همه تراکتورسازی را با تماشاگرانش می‌شناسند.

وی در مورد اینکه مدعی احیای فوتبال تبریز شده و آیا برنامه‌ای برای این کار دارد، گفت: باید به من فرصت داده شود چون هواداران تراکتورسازی اکنون نتیجه می‌خواهند و هر وقت  به من اعتماد کنند من هم برای تیم‌های پایه برنامه می‌دهم زیرا به جوانان اعتقاد دارد و آن زمان می‌توانم فوتبال تبریز را احیا کنم.

خطیبی در مورد اینکه خیلی از بازیکنان روی زمین می‌افتادند و اعصاب تماشاگران خرد شد، گفت: سوال شما باید جواب طولانی داشته باشد ما امکانات این را نداریم که بازیکنان‌مان را خوب ریکاوری کنیم اما امروز بازی انجام شد که خیلی درگیرانه بود و بازی پرفشار بود اگر بازیکنی به زمین می‌خورد عمدی نبود و به خاطر درگیری فوتبال بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    یاشا رسول پاشا
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    چی شد تا امشب خود آذری های عزیز، خطیبی رو قبول نداشتند ولی از امشب خطیبی شده رسول پاشا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • yas ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    کی گفته قبولش نداشتیم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس